Friday 5 August 2011

Mengenali wanita tension?hehe

Kebosanan di siang hari bulan ramadhan membuatkan ku terfikir akan topic ini. Wanita tension boleh menyebabkn kita lelaki ini turut menjadi tension akibat tempiasnya.

Ini antara ciri/keadaan/mengapa wanita itu tension*(aku rasa la..hehe) :

1. Mesti la wanita yg period. Ini wanita mmg senang tension, silap sikit je leh jd silap besar. Aku lau perempuan tengah dlm tempoh 'warning' ni, aku tak kan gurau pelik-pelik nanti senang kecik hati lak.

2. Wanita berumur yg belum ada kekasih. Wanita memang cukup sensitif and senang cepat marah. Lau silap haribulan mau mengamuk, aku selalu penah kena...huhuhu.

3. Wanita yg berkahwin tapi belum dapat anak. Yang ni pulak jd tension sbb environment, yela kadang-kadang family selalu tnya bila nk dapat anak kan,dorang yg bertnya ni lupa anak rezeki semua datang dari Allah,InsyaAllah lau da smpai rezeki dapat la. Jangan la suka push wanita dengan soalan yg mungkin akan effect dekat org sekeliling...;)

Setakat ini itu je yg dapat aku fikirkan(busy dengan keje beb)..kesimpulannya.."Jika tak nak kne bakar, jangan cuba bermain dengan api"(cam xde kaitan je...hahahha)

: Sekian, Enjoy the entry :







No comments:

Post a Comment