Wednesday 14 September 2011

Hari yg panas

Assalamualaikum Semua,

Hari ini hari yg panas...bukan cuaca tetapi HATI!!...biasanya aku tidak akan meluahkan perasaan kt dalam blog ini kerana blog ini more to knowledge sharing akan tetapi di sebabkan aku terlalu panas dan sakit hati,aku meluahkannya di sini..hahaha.

Aku panas di sebabkn seorang "perempuan" kt opis aku ni cuba cari hal dengan aku. Aku tahu la dia senior dan da tua tp perangai cam orang bodoh yg letak otak kt lutut.(menggambarkan kemarahan aku).

Walaupun aku panas dengan die tidaklah sampai aku bersuara dan bergaduh,aku masih lg bersabar dan mengamalkn etika kerja yg profesional. Ake ni jenis lelaki yg susah nk panas tp bila da panas die akan meletus mcm gunung berapi.

Persoalannya kenapa aku boleh panas??
Jawapannya kerana...da la bg aku buat kerja yg more to clerical work..pastu bila aku da siap buat kerja mula la nk complain and cari salah aku lam kerja tu. Pastu mula la perli-perli aku kt belakang bajet tension la dgn aku sbb tak pandai buat kerja.ppiiiirahhhhhhh!!!!!!!!!.

aku ni degree software engineering. Aku punya kebolehan programming,DB application, system testing..PHP,mysql, web base application,...lau setakat nak suh buat kerja bodoh boleh blah la.(perghhhh..mmg panas ni)

Lau setakat level senior yg tak tahu apa-apa just tahu buat kerja lam scope yg kecil and tak ada apa-apa kebolehan aku memang tak heran.

Fuhh...so far aku masih lagi bersabar dan cuba hiraukan kehadiran "beliau"..InsyaAllah smuanya akan ok.

Sorry la kerana menjadikan ruang ini tempat melepaskan perasaan.Orang ckp lau tak lepas nnt pecah lg la susah..sekian..

Salam Syawal.


No comments:

Post a Comment